Quiz 2 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Margriet Jong - WaarBenJij.nu Quiz 2 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Margriet Jong - WaarBenJij.nu

Quiz 2

Blijf op de hoogte en volg Margriet

17 Oktober 2012 | Suriname, Paramaribo

antwoord op vraag 1 (een paar antwoorden gecombineerd leveren toch het goede op ;-): kast op OK met potjes om biopten in te versturen naar de afdeling pathologie (en ja, die potjes komen dus uit de afdelingskeukens...)

Dan de nieuwe vraag van deze week:
zie de foto: watskeburt?!!

• 17 Oktober 2012 - 08:24

Maaike:

De hond van de buren was ziek en dokter is dokter!

• 17 Oktober 2012 - 08:42

Melanie:

De hond van de buren had problemen met bevallen. Nu dichthechten na de keizersnede? Ik geef toe, beetje tunnelvisie van mijn kant ;-P.

• 17 Oktober 2012 - 08:55

Evelien En Leo:

Watskeburt?! In ieder geval iets geweldigs!!!!!! Dit gaat ons strakjes als Margriet terug is klauwen met geld schelen voor Spirit, Dante, Schmutzie, Claesz-Junior en Lucifer!!!! Joepie!!!

• 17 Oktober 2012 - 09:03

Evelien En Leo:

Bai-ze-wee, wat een leuk aanrecht heb je in je huisje!

• 17 Oktober 2012 - 10:10

Willemijn:

nieuwe hobby als dierendokter?? of cariereswitch??

• 17 Oktober 2012 - 10:45

Vincent:

Mooie OK tafel... zo ligt ie lekker stil in de regenpijp! Ik vrees wel dat iedereen in je flatje in Amsterdam zijn hond goed in de gaten moet houden, anders "help" je ze allemaal. Lijkt me wel een goede bijverdienste, honden castreren ;-)

• 17 Oktober 2012 - 11:37

Jikke:

Je hebt iedereen op je eigen afdeling/IC beter gemaakt, dus ben je aan het bijklussen bij de plaatselijke dierenarts. lfs jik

• 17 Oktober 2012 - 19:41

Eef:

Je hebt je toch niet ingelaten met de illegale Surinaamse orgaan transplantatie/smokkel he??

Gebrek aan menselijke orgaandonoren dus dan maar een hond?
    En ja... eens een eed afgelegd.. dan moet je die ook uitvoeren, wie heeft het ooit gehad over alleen maar mensen behandelen?

• 18 Oktober 2012 - 12:14

Jeroen:

Goed bezig!! Vroeg me al af hoe het met het sterilisatie-project ging. One-down 9 million to go :-). (ongeveer dan...)

• 18 Oktober 2012 - 19:21

Rene:

hondje onder de Toyota gelopen, snel naar Julie voor een spoed operatie !!

• 26 Oktober 2012 - 15:35

Marieke:

je dacht, ik heb weinig te doen dus ik ga dierengeneeskunde erbij studeren?