Me llamo... - Reisverslag uit Juan Griego, Venezuela van Margriet Jong - WaarBenJij.nu Me llamo... - Reisverslag uit Juan Griego, Venezuela van Margriet Jong - WaarBenJij.nu

Me llamo...

Blijf op de hoogte en volg Margriet

16 Januari 2013 | Venezuela, Juan Griego

Margarita!

• 16 Januari 2013 - 08:26

Melanie:

Niet slecht!!! Veel liefs uit een besneeuwd A'dam!

• 16 Januari 2013 - 10:19

Elly:

Prachtige foto's, en meer dan welkom kan je je niet wensen denk ik zo ;)).
    groetjes

• 16 Januari 2013 - 12:06

Oscar:

En, ook al bloeiende margrietjes gevonden?

• 16 Januari 2013 - 21:34

Els:

Wil je hier mee ophouden, ook al die vorige foto's, Guntanamo bay is er niks mee.. dit is pure marteling en leedvermaak voor je..ons deze foto's voorschotelen. Hier vriest het.. we zijn meer dan jaloers! Genieten nog daar op het eiland van Margriet!

• 17 Januari 2013 - 09:47

Willemijn:

Margarita aan de Margarita in Margarita..... Of doe ik nu mijn naam weer te veel eer aan dat ik bij Margarita aan Margarita's denk.... Ik heb nog wel een leuk recept voor je ;).
    Hier ligt sneew en met een beetje mazzel kunnen we volgende week schaatsen (beetje jammer dat ik dan net aan mn oudste co begin...). Anyhow, om al jouw foto's en verhalen te compenseren vind ik dat we wel een elfstedentocht hebben verdiend! tot gauw! xxx

• 17 Januari 2013 - 14:19

Reza:

he leuk, heb nu eindelijk de tijd om op je site te kijken, leuke foto's, ziet er goed uit, geniet ze xxx